S
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ LOGOLU ÜRÜNLER MAĞAZASI AÇILDI: GELİRLER BİR ÖĞRENCİ DE SEN OKUT’A…
45 bin öğrencisi ve 5 bin çalışanı ile büyük bir aile olan Trakya Üniversitesi, kendi marka değerlerini üretmeye devam ediyor. Kurumsallaşma ve üniversite kültürünün geliştirilip sürdürülebilmesi adına Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı (SKS) organizasyonunda Trakya Üniversitesi logolu ürünlerin bulunacağı mağaza, elektronik ortamda satışlara başladı. Satışlardan elde edilecek kârlar, 2016 yılından bu yana binlerce öğrenciye yalnız olmadığını hissettiren “Bir Öğrenci De Sen Okut” kampanyasına aktarılacak.
Trakya Üniversitesi ve sektörünün önde gelen firmalarından Kampüs Giyim iş birliğinde hayata geçirilen ve başta tişört, sweatshirt, mug gibi onlarca farklı ürünün yer aldığı mağaza, Trakya Üniversitesi öğrencilerinin, mezunlarının ve çalışanlarının hizmetine sunuldu. Farklı renk seçenekleri ve alternatif ürünlerle ürün yelpazesini geliştirmeye devam edecek Trakya Üniversitesi logolu ürünler mağazasına https://kampusgiyim.com/magaza/trakya linkinden ulaşabilirsiniz.
Hayata geçirdikleri projelerle birden çok alana dokunmayı hedeflediklerini vurgulayan SKS Başkanı Öğr. Gör. Burak İşçimen, hayata geçirdikleri yeni proje ile hem kurumsal kimlik çalışmalarında büyük bir eksikliği giderdiklerine hem de Bir Öğrenci De Sen Okut kampanyasına önemli bir katkı sunacaklarına dikkat çekerek “92 öğrenci topluluğu, on binlerce öğrencimiz ve mezunumuz, birçok farklı platform ve sektörde bizleri başarı ile temsil ediyor. Çalışanlarımızın, mezunlarımızın ve öğrencilerimizin ürettiği tüm değer ve hizmetlerin çıktısı, Trakya Üniversitesi logosunun değerine değer katmaktadır. Bu değeri yine öğrencilerimizin ve kurumumuzun faydasına kullanıyoruz. Bir mezunumuz, buradan alacağı ürünlerle belki hiç karşılaşmadığı ama Trakya Üniversitesinin bir parçası olma paydasında buluştuğu bir gencin hayatına dokunacak. Biz, bu vesile ile iyiliğe ve güzelliğe açılan tüm kapıları sonuna kadar araladık, herkesi bu kapıdan içeri girmeye davet ediyorum.” dedi.
Ülkemizin ve dünyanın birçok yerinde on binlerce mezunu olan, günümüzde ise 45 bin öğrencisi ve 5 bin çalışanı ile büyük bir kurumsal miras barındıran Trakya Üniversitesinin, kendi marka değerlerini, yine kendi kurumsal mirasından esinlenerek oluşturduğunu ifade eden Rektör Prof. Dr. Erhan Tabakoğlu, yeni markanın önemli bir misyon da üstleneceğini belirtti. Öğrenci, mezun ve çalışanlarımızın Trakya Üniversitesi ile bağlarını güçlendirirken aynı zamanda Bir Öğrenci De Sen Okut kampanyasına destek olacaklarına dikkat çeken Rektör Prof. Dr. Tabakoğlu, “Kurumsal kültür ve aidiyet, sembollerle gelişip yaygınlaşır. Dayanışma ise birlik ve dirlik ruhuyla… Omuzlarımızda yükselttiğimiz, hepimizin ortak paydası Trakya Üniversitesi logolu ürünleri tercih ederken kurumsal aidiyetimizi sergilemiş olmakla birlikte dayanışma ruhumuzu da ortaya koyuyoruz. Naif medeniyetimizin zarif tezahürü ‘veren elin, alan eli’ görmediği Bir Öğrenci De Sen Okut kampanyamıza kendi değerlerimizden yeni bir kaynak oluşturuyoruz. Hepimizin ortak noktası olan ve bizleri birbirine sıkı sıkıya bağlayan Trakya Üniversitesinin logosuna sahip çıkıp onun marka değerini yükseltecek bir projeye imza atıyoruz. Logomuzu kullandığımız ürünlerle ve giysilerimizle günlük hayatımızın bir parçası yapmalıyız. Trakya Üniversitesi ailesinin tüm bireylerini logolu ürünlerimize almaya ve bu büyük iyilik hareketini desteklemeye çağırıyorum.” dedi.
Ek Resimler
Bu içerik 11.12.2020 tarihinde yayınlandı ve toplam 315 kez okundu.